1-theme

Wednesday, June 22, 2011

jalan2 time..!!

ok,dlm jgka mase hmpir setahun aku xberblogger nih,adelah sikit tempat aku lawat ntuk hiburkan hati yang lara nih..cewahh!!so,berbekalkan RM400 je yang aku ader(balance PTPTN aku yang sem lpas nye) aku pun decide nak poyi Singapore Universal Studio..time nih,aku poyi ngn cousins aku..


so,tiket die aku xbpe hengatla..sb,sumenyer cousin aku yang settlekan..aku cme byar kat die RM150 jer..exclude transport,meal n etc..so,pertenghan perjalanan,aku pun g lah exchange duet ringgit aku..coz,smlam aku xsempat nak buat..(las minit katekan)..mase tuh baki aku lbeh kurang RM2oo lebehla..deduct kos transportation ag kan..

Dengan duit sebanyak itulah,aku g exchange..dan aku buat belanje kat sne..yelah,barang2 kat sne,standard je hargenyer,tp currency value dowang yang tinggi..so,duit kite kne lebih sikitla kuar kan??

so,mcam2lah cartoon worlds n character yang aku jumpe kat sne..seyes aku ckap,sehari mmang xckup kowang nak tawaf..macam2 dunia ader dlam tuh..tmbah lak,klu kowang g time weekend sme cam aku..lamer menggu dari masuk stu tempat tuh..huhu..ape2pun,bekalan sendiri xleh bawak..stkat roti n air tuh,aku sorok jer dlam beg aku nih...hihi

ok,gambar kat sebelah kiri anda agak sensorr sedikit eh..time nih,aku kat dunia mummy~huhu..





kemudian,aku enter shrek world lak..sonok sangat2 bile ader tayangan 3D muvie  shrek yang limited nyer..then,ade madagascar world and etc...kat sane,aku mmang xjumpelah nasi lemak kan..yang ader buat lunch aku just fast food jer..ape2pun,aku tersangatla enjoy time tuh..


seronok sgtkan tgok aku??ape lagi korang sume..cuti nih,kumpul duit,ajak satu family pegi sini eh..coz,dis place ssuai sgat ntuk keriangan satu keluarga...



ok,penat da aku dok upload jer gmbar nih..ape2 pun,untuk yang belum pegi n da pegi or rase xnak pegi,yang penting setiap keseronakan tu,adalah nikmat yang perlu kite kongsi bersama tersayang...cewaahh!!!

time kasih sudi membaca...

(^_^)luv u guyz!

No comments: