1-theme

Saturday, September 17, 2011

bersyukur dengan kurniaan Ilahi..

"cantiknye kulit die.." or "kulit ko bersih,kulit aku ni yelah,berjerawat.." tu kalu kowang sume nak taulah kate2 yg slalu aku ckap kat girlfrend bile aku hang out ngn downg..aku ni spesis kulit yang berjerawat mase aku muda mudi dolu2 kale la..smp skang mninggalkan bekas lubang kat kulit aku..jgan terpedaya ngn gmbau aku..mmang xnmpak..hihi.

Aku dari dulu kot impikan kulit licin jer..slalu dah mcam2 produk dah aku beli..sume aku da try..tinggal last choice klorok je aku xtry lg buat toner..hahah..biasala,setiap wanita,kecantikan itu penting baginya..bagi aku,kulit yang licin melambangkan kebersihan seseorang..aku dah jadi paranoid dengan statement muke ibarat bulan nih..

tp,kowang tahu jela kan,bukan mudah nak remove parut kat kulit..take mase yang sngat lame kot..actualy,mmg xde produk yg boleh hiangkan parut berlubang nih..ader pun,mgkin memudarkan saje..itu pun,laser treatment or derma roll tuh..kowng tau x??

nt,aku post lagi tentang dua mnde alah tuh eh..aku study btul mende tuh.yelah,ingat nak try..tp,mujur buah hati aku menerima aku seadanya..bg die aku dah cukup cantik..mmg xjdi la aku buat kan..hahaha..aku bukan tidak mensyukuri nikmat Allah pada aku,tp,aku mahu naikkan keyakinan diri aku..xdelah aku segan jumpe bakal mak mertua aku ker.sedra mare ker..jiran lamer ker..namun,bile aku pkir2 balik,mgkin ade hikmah nyer..mgkin kalau aku buat laser treatment tuh, aku dah cantek,aku bongkak selepas nih??dah jadi riak plak..

so,ape apepun,kecantikan biarlah kerana Allah..dan bukan untuk menunjuk2 kan?aku bersyukur dengan nikmat yg Allah berikan padaku....Amin..
 

No comments: